beautygirlzzen

Alla inlägg under juli 2013

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 22 juli 2013 13:50

Hej bloggen;) nu är jag på stranden det är hur varmt som helst:)
Jag är på stranden men pappa;) och snart ska vi spela lite:))
Jag kommer inte sola så jätte mkt för jag har bränt mig typ överallt:(
Här kommet en bild;)
Och bada ska jag oxå göra snart;))<3
Hejdå hoppas ni haft ett bra sommarlov hittills <3

[Bild]

[Bild]

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 17 juli 2013 19:55

Hej:) det har inte kommit några inlägg på några dagar nu:/ förlåt men har inte haft tid:/ men nu ska jag börja blogga mer:) just nu är jag hos farmor och farfar Spelar och äter smultron mm;)<3 idag har jag typ bara varit hemma så a:) kan inte blogg mer hejdå:)

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 10 juli 2013 22:18

Snälla skriv frågor:) har sett att det varit ganska många inne på vår blogg och läst men ingen ställt frågor snälla skriv<3 ni som känner mig och läser vår blogg kan väl skriva på Kik Asså på beccas Kik:)
Hejdå igen ska kolla film nu:) //Beccis

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 10 juli 2013 20:08

Hej bloggen:) jag sitter och skriver detta inlägg och kollar på tv:)
Det finns typ inget roligt hahah:)
Idag har jag typ bara varit hemma:/ skulle vara med Filippa men det blev inte så sen:) japp och vi har precis fika typ:) nu sitter Alla med sina mobiler istället för att kolla på tv:en hahah:)men dela gärna vår blogg vi vill få upp vår statistik;) men hejdå kommer ett till inlägg imon igen:) hejdå:)//Beccis

Hej bloggen tänkte starta en frågestund nu:) så kommentera frågor här nedanför så kommer svaren någon dag:)<3 hejdå:) //rebecca och förlåt att jag skriver inlägget så sent igen:) OPS

Hej:)
Klockan e nu 01:04 på natten Hahaha;)
Men nu kollar jag på olika youtube kanaler:) men ska stänga av datorn snart :) men a hejdå hahah ska sova nu:) bloggar mer när jag vaknar och så:)

Hej bloggen här kommer ett till inlägg en jätte kort:)
Jag har precis gjort kaviar naglar så fin e det köpte det på Ullared igår för 25 kr:)<3 ÄLSKAR DET JÄTTE MYCKET<3 det finns en bild här nedanför:)
Hejdå

Hej:)

Nu sitter jag i bilen vi ska åka och handla:)
Och igår var jag på Ullared så om ni går in på våran kanal så finns en haul där:)) om ni gör det SNÄLLA PRENUMERERA:)<3 namnet på kanalen finns i förra inlägget:) hejdå måste gå:)

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Rebecca och Filippa och vi älskar cheerleading. vi kommer blogga om mode,smink och frisyrer hoppas att ni gillar våran blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards