beautygirlzzen

Alla inlägg den 5 juli 2013

Hej:)
Det har inte kommit något inlägg på länge:( men nu kommer ett:)
Idag är jag sjuk:( inte jätte men ganska fryser hela tiden och mör dåligt:( men nästa vecka någon dag ska jag till Danmark det kommer kanske en video på våran kanal<3 sök på Beautygirlzzen eller filipparebecca brobergjepsen om ni vill koman till våran kanal:)
Prenumerera gärna;)
Vad gör ni idag då?
Hoppas ni har en bra sommar<3
Dela gärna våran blogg så vi får många läsare och kan ha frågestunder:)
Just nu sitter jag vid mobilen och skriver detta inlägget men efter ska jag sitta lite vid datorn,har så tråkigt kan/orkar inte göra så mycket:)
Ja men som sagt ska jag till Danmark nästa vecka tänkte ta lite bilder och lägga ut på bloggen oc kanske en video på kanalen:)
Vi ska bara vara där över dagen<3 och på hem vägen ska vi handla lite på båten<3:))LÄNGTARRRR<333 Aja hejdå:) det kommer kanske ett inlägg imon:) jag har bestämmt mig att blogga minst varannan dag:) så ni vet hejdå:) //rebecca:)

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Rebecca och Filippa och vi älskar cheerleading. vi kommer blogga om mode,smink och frisyrer hoppas att ni gillar våran blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards