beautygirlzzen

Alla inlägg under juli 2013

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 30 juli 2013 14:10

Det kommer inlägg lite senare idag! :)
Hej då//Filippa! :)

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 29 juli 2013 21:16

Hej! :)
Nu är jag påväg hem ifrån ett ställe där vi har varit ute och gått med min hund och det var verkligen jätte fint där!! :))
Här kommer lite bilder därifrån! :)
Hej då//Filippa! :) <3

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 29 juli 2013 14:20

Hej
Just nu spelar jag gta på ps3 det är ett utav mina favorit spel och jag ska börja tipsa om lite olika spel till ps3 och Wii men det var det jag skulle säga bloggar mer senare!
Hej då//Filippa! :)

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 28 juli 2013 22:46

Hejsan! :)
Idag har jag bara packat för jag ska flytta om 18 dagar och så har jag spelat gta på ps3 men annars så har jag inte gjort så jätte mycket! :D imorgon vet jag inte vad jag ska göra en men kanske ska fråga om någon vill till Liseberg! :)
Jag ska börja upptaterar lite oftare nu så att ni vet men aja hej då // Filippa! <3 :))

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 27 juli 2013 21:26

Vad tycker ni om min nya keps? :D <3
Hej då // Filippa! <3

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 27 juli 2013 21:22

Hej :)
Jag skrev ju ett inlägg förut att jag skulle skriva ett inlägg lite senare sp det kommer ett nuuu! :D
Iallafall jag sitter och kollar på RMA-PSG matchen på tvn och äter godis! :)
Men hade inte så mycket att säga så hej då // Filippa! :))

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 27 juli 2013 12:23

Hej hej! :D
Det var väldigt länge sedan jag bloggade på den här bloggen och jag bloggar inte då ofta för att jag inte vet vad jag ska blogga om men jag ska endå börja blogga lite oftare nu förtiden! :D
Men jag undrar verkligen när mina träningar börjar för jag vill verkligen börja träna igen har inte tränat på jätte länge för att mina träningar har sommar uppehåll ! :(
Men det kommer flera inlägg lite senare hej då! :)

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 25 juli 2013 18:00

Hej bloggen idag åkte jag till Småland till mina kusiner jag ska vara här till söndag tror jag:) och på lördag ska jag på dop i Kalmar min kusins barn ska döpa sig:) men a vi ska snart äta typ:)) oc jag kommer inte kunna blogga förrän jag kommer hem så ni vet<3 men ja det var typ det jag vill säga hejdå:)<3

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Rebecca och Filippa och vi älskar cheerleading. vi kommer blogga om mode,smink och frisyrer hoppas att ni gillar våran blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards