beautygirlzzen

Alla inlägg under augusti 2013

<3

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 31 augusti 2013 17:31

Hej:) jag sitter nu vid datan och kollar på andra avenyn<3 längtar efter skolan när jag får träffa alla<3 skulle hellre vara i skolan på helgen oxå har inget å göra hemma:( vet att jag är konstig<3 och vi har börjat med språk och hemkunskap vi börja förra veckan<3 jag har valt tyska och vi är typ 9 men mig eller något oc tyska är faktiskt jätte roligt och vi har bara massa roliga i min grupp<3 och vi hade hemkunskap i fredags vi fick göra fruktsallad det var jätte gott<3 men Hejdå// rebecca jag bloggar mer imon<3

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 31 augusti 2013 14:13

Hej
Nu är jag påväg hem ifrån simhallen och vi hade jätte kul vi byggde jätte mycket i vattnet och så gjorde vi massa andra saker också men nu kommer vi aldrig mer träffas som ett lag igen.. :'(
Jag kommer VERKLIGEN SAKNA ALLA!!! :'(
Hej då//Filippa! <3

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 31 augusti 2013 14:01

Hej
Nu är jag påväg hem ifrån simhallen och vi hade jätte kul vi byggde jätte mycket i vattnet och så gjorde vi massa andra saker också men nu kommer vi aldrig mer träffas som ett lag igen.. :'(
Jag kommer VERKLIGEN SAKNA ALLA!!! :'(
Hej då//Filippa! <3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 31 augusti 2013 07:02

Hej!
Idag ska jag och Becca åka till Åby simhall med vårt cheerleding lag och vi kommer typ bygga i vattnet och göra massa roliga saker! :) <3
Jag har saknat dom jätte mycket! :) <3
Men vi kommer inte blogga så mycket just nu typ ifrån 10-3 kanske jag vet inte hur länge vi ska vara där! :D
Men sen när jag kommer hem så ska jag spela in en ullareds haul! :D <3
Men ni får ha det så bra så hörs vi senare! :) <3
Hej då! :) <3

[Bild]

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 30 augusti 2013 15:10

Hej
Är påväg till Ullared nuuuu!! :) <3
Men igår hade vår skola skolfotografering och jag blev endå ganska nöjd det här året! :)
Men det kanske kommer ut en haul video ifrån Ullared lite senare! :)
Här får ni mina skolfotograferings bilder! :)) <3
Hej då//Filippa! <3 :)

Hej

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 29 augusti 2013 07:54

Idag är det skolfotografering och jag blir alltid så fuuuul så jaaa.. :/
Men aja är i skolan nu så
Hej då//Filippa! <3 :)

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 27 augusti 2013 20:30

Hej
Jag tänkte på en sak idag när jag var i skolan och det var att det är mitt sista år med min klass och vissa kanske tänker YES ett år kvar sen slipper jag alla i min jobbiga klass men så tänker INTE jag jag älskar verkligen min klass den är typ den bästa i hela världen så tänk inte att alla är jobbiga utan kom ihåg att det är sista året med dom!
Ville bara säga det!
Hej då //Filippa! <3 :)
Ps. Om du undrar vad det är för bilder så är det bilder ifrån när min klass var på brandstationen förra året! <3

Av Rebecca Filippa Jepsen Broberg - 21 augusti 2013 20:13

Hej! :) <3
Vad tycker ni om min nya keps?
Själv ÄLSKAR jag den!! <3 :)
Hej då //Filippa! :) <3

Presentation


Hej vi är två tjejer som heter Rebecca och Filippa och vi älskar cheerleading. vi kommer blogga om mode,smink och frisyrer hoppas att ni gillar våran blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards